Prezentujemy ofertę naprawy wysyłkowej, dzięki której możesz oddać swój sprzęt Apple do profesjonalnego serwisu nawet, jeśli nie mieszkasz w okolicach Krakowa. Przekazanie urządzenia do najbliższego serwisu nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem – przez 15 lat spotkaliśmy się z wieloma przypadkami, gdzie lokalny serwis użył słabej jakości części lub nie miał odpowiednich narzędzi, przez co urządzenie po upływie krótkiego okresu gwarancji znowu przestawało działać poprawnie.
Postaw na zespół profesjonalistów z 15-letnim doświadczeniem w serwisowaniu urządzeń Apple! Dzięki dużemu magazynowi z częściami, naprawa Twojego sprzętu w Krakowie nie musi wcale trwać dłużej niż w lokalnym serwisie. Nasz serwis Apple w Krakowie na wszystkie naprawy udziela długiej gwarancji. Przekonaj się sam!
Wypełnij formularz zgłoszenia dostępny na naszej stronie, pamiętając o wszystkich niezbędnych danych, opisz dokładnie problem oraz wszystkie widoczne uszkodzenia mechaniczne (rysy na ekranie, obicia i pęknięcia obudowy itp.). Dokładnie zabezpiecz sprzęt przy użyciu np. folii bąbelkowej oraz upewnij się, że nie będzie on przemieszczał się wewnątrz paczki podczas transportu.
Wyślij sprzęt na adres ARVIKA SERWIS, ul. Odlewnicza 32A, 30-142 Kraków. Możesz skorzystać zoferty tanich brokerów kurierskich, np: sendit.pl czy wysylajtaniej.pl
Po otrzymaniu Twojej przesyłki, wysyłamy Ci wiadomość e-mail z informacją, w jaki sposób możesz monitorować naprawę online. Sprzęt przekazany zostaje do diagnozy i przeprowadzona zostaje wycena. Następnie kontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia wyników ekspertyzy i kosztu usunięcia usterki.
Sprzęt zostaje przekazany na stanowisko serwisowe, gdzie doświadczony pracownik przy użyciu specjalistycznego sprzętu przeprowadza proces jego naprawy.
Sprawdzana jest prawidłowość działania wszystkich podzespołów i funkcji urządzenia, które może zostać także przywrócone do ustawień fabrycznych. Po pozytywnym przejściu wszystkich testów, urządzenie przekazywane jest do wysyłki.
Podczas przyjmowania paczki należy dokładnie obejrzeć przesyłkę i sprawdzić czy nie posiada ona widocznych śladów uszkodzenia bądź zawilgocenia. Polecamy, aby otworzyć ją przy kurierze i sprawdzić czy sprzęt nie jest w żaden sposób uszkodzony mechanicznie.