Naprawa wysyłkowa

naprawa iphonów

Prezentujemy ofertę naprawy wysyłkowej, dzięki której możesz oddać swój sprzęt Apple do profesjonalnego serwisu nawet, jeśli nie mieszkasz w okolicach Krakowa. Przekazanie urządzenia do najbliższego serwisu nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem – przez 15 lat spotkaliśmy się z wieloma przypadkami, gdzie lokalny serwis użył słabej jakości części lub nie miał odpowiednich narzędzi, przez co urządzenie po upływie krótkiego okresu gwarancji znowu przestawało działać poprawnie.

Postaw na zespół profesjonalistów z 15-letnim doświadczeniem w serwisowaniu urządzeń Apple! Dzięki dużemu magazynowi z częściami, naprawa Twojego sprzętu w Krakowie nie musi wcale trwać dłużej niż w lokalnym serwisie. Nasze naprawy objęte są długą gwarancją. Przekonaj się sam!

Naprawa wysyłkowa

krok po kroku
Krok 1 - Przygotowanie przesyłki

Wypełnij formularz zgłoszenia dostępny na naszej stronie, pamiętając o wszystkich niezbędnych danych, opisz dokładnie problem oraz wszystkie widoczne uszkodzenia mechaniczne (rysy na ekranie, obicia i pęknięcia obudowy itp.). Dokładnie zabezpiecz sprzęt przy użyciu np. folii bąbelkowej oraz upewnij się, że nie będzie on przemieszczał się wewnątrz paczki podczas transportu.

Krok 2 - Wysyłka

Wyślij sprzęt na adres ARVIKA SERWIS, ul. Wybickiego 17, 31-302 Kraków. Możesz skorzystać zoferty tanich brokerów kurierskich, np: sendit.pl czy wysylajtaniej.pl

Krok 3 - Diagnoza i wycena

Po otrzymaniu Twojej przesyłki, wysyłamy Ci wiadomość e-mail z informacją, w jaki sposób możesz monitorować naprawę online. Sprzęt przekazany zostaje do diagnozy i przeprowadzona zostaje wycena. Następnie kontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia wyników ekspertyzy i kosztu usunięcia usterki.

Krok 4 - Naprawa urządzenia

Sprzęt zostaje przekazany na stanowisko serwisowe, gdzie doświadczony pracownik przy użyciu specjalistycznego sprzętu przeprowadza proces jego naprawy.

Krok 5 - Testowanie naprawionego sprzętu

Sprawdzana jest prawidłowość działania wszystkich podzespołów i funkcji urządzenia, które może zostać także przywrócone do ustawień fabrycznych. Po pozytywnym przejściu wszystkich testów, urządzenie przekazywane jest do wysyłki.

Krok 6 - Wysyłka i odbiór przez klienta

Podczas przyjmowania paczki należy dokładnie obejrzeć przesyłkę i sprawdzić czy nie posiada ona widocznych śladów uszkodzenia bądź zawilgocenia. Polecamy, aby otworzyć ją przy kurierze i sprawdzić czy sprzęt nie jest w żaden sposób uszkodzony mechanicznie.